Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete
Nyíregyháza triplázott – 2022-ben is a Marketing fővárosa lett!
A Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által, már nyolcadik alkalommal kiírt Városmarketing Gyémánt Díj pályázat eredményhirdetésére szeptember 15-én, a Marketing Summit Hungary 2022 konferencián – a marketing szakma csúcstalálkozóján – került sor. Ebben az évben 146 nevezés érkezett, 24 várostól. Idén is a rendezvény, esemény kategóriában érkezett a legtöbb, 54 pályázat.
Ötödször is lesz fővárosa a városmarketingnek
Elindult a pályázatbenyújtási időszak a Magyar Marketing Szövetség Városmarketing Díjára, ahol önkormányzatok, szakmai és hagyományápoló szervezetek, helyi közösségek, felelős vállalkozások kaphatják meg a tavalyi évben – a rendezvényektől, a belső és külső kommunikáción át az arculat- és márkaépítésig - hat városmarketing-területen végzett munkájukért, projektjükért, azok kiváló megvalósítását igazoló „Városmarketing gyémánt” védjegyet.
Cikkgyűjtő
További híreink
Továbbra is Christian Klein az SAP első embere
Az SAP SE bejelentette, hogy három évre, 2028 végéig meghosszabbította Christian Klein vezérigazgatói megbízatását és igazgatótanácsi tagságát. A társaság egyúttal meg is erősítette Klein szerepét, az Igazgatóság elnökévé nevezve őt ki, korábbi szóvivői státusza helyett.
Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció
Komoly szakmai kritériumok alapján választotta ki a világ 250 legjobb EdTech cégét a TIME magazin és a Statista. A hétezer cégből két pillérre – a pénzügyi erősségre és az iparági hatásra – épülő pontrendszer alapján állították össze a listát, amelyen a magyar Xeropan az előkelő 35. helyet szerezte meg, az európai cégek között pedig a 11. lett és egyben az egyetlen magyar vállalat a nemzetközi ranglistában.